Ali-Eymen neko olabilirsiniz. Ben 3 günlğkten başladım kullanmaya başlarda ağlayabilir emzikle destekleyin bir süre sonra susuyor. Bir kaç giymeye alışıyor zaten.
Ergonomik olmasına dikkat edin, yenidoğan destekli M pozisyonuda deniyor, kumaşı hava alan bir kumaş olmalı ve yıkanabilmeli. Bir de siz taktıktan sonra ayarlarken zorluk çekmemelisiniz. Ben kanguruda hassas olduğum için ve sürekli kullanacağım iöin En iyisini seçip almıştım.