Banu43 biberona alistirmayin. Gunde 3 ogun sicak yemek yiyin. Her ogunde protein tuketin. Et baklagil ve yesillik sık tuketin. Basit karbonhidratlar ve abur cubur asla tuketmeyin.Bol su icin. Su hatirlatici indirin telefonunuza. Ve yatmadan 1 tabak kuruyemis yiyin. Tabiki bir de bolca emzirin. Emzirme kampi yapin hatta. Yani isi gucu birakin sadece ihtiyaclariniz icin kalkin. Diger tum zamanlarda bebek memede kalsin.
Ben de sizin gibiydim doktorlar aklimi cikardi, zayif bebek kilo almamis, mama ver falan diye. Ama bebegim ne kasik kabul etti ne emzik ne biberon. Ben de bu sekilde yaptim sutum oldukca artti. Simdi cok sukur toparlandi. Benim sutum de artti. Simdi iyiki de almamis biberin diyorum.