Merc-25 benimde bebeğim ağlarken geçiriyor katilma nöbeti belli bir yaşa kadar devam etcek ilk ağlarda çok ağlar büyüdükçe azalır ama ağlatmaya özen gösterin katilma nöbeti geçirdigi zaman ağzına ufleyin yada yukarıya kaldırım poposunu sıkın 2 yaşa kadar bazen de 7 yaşa kadar sürebilir bayılmw durumu varsa doktorunuza danışın bizde henüz bayılma yok çok şükür şuan 8 aylık şuan fazla katılma olmuyor çok ağlarsa geçiriyor o yüzden ağlatmaya özen gösterin