Yusaydef Kızımın popo kısmının iki yanağında sivilce gibi Kabarık şeyler var nedir size bilgisi olan var mı
Yusaydef Deletedmom_72 ıslak mendille silince poposu ıslak kalabiliyor yeni memleket değiştirdik 10 gün oluyor
Xece Yusaydef merhaba benim oğlum da öyledi sivilce gibi ucu beyaz kabarık mantar demişti doktor iki krem verdi söndü geçmeye doğru az kaldı
Deletedmom_72 Yusaydef Ben yazın sık bez değiştiriyorum çünkü terliyorlar birde ıslak mendille sildikten sonra tuvalet kagıdıyla kurulayın
Babyege Yusaydef mantar oldugunda sıvılce tarzı cıkar bıze doktorumuz travazol verdı dıs donemınde cok oluyor sonra kremle gecıyor
Kbraisik Benim oğlumdada var aynı şekilde zaman zaman kaybolup zaman zaman geri çıkıyor. Havalar ısınmaya başladığı için bide çok harektli o yüzden beze bağlıyorum ben çünkü tam bez çizgisinde bizimki iki taraftada var poposunda sizinde öylemi
Yusaydef Kbraisik evet canım popusunun iki tarafında var yeni oluşmuş elimşe de dokununca da kabarıklık var bir tanesinin ucu da beyazımsı
2civcivannesii Havalar çok sıcak hangi bez kullanıyorsunuz Sebamed sabunu var yenidogan onunla yıkayın birde çok kalın giydirmeyin