Trkcnnnn sordum tabi ki. Bu aşının içerisinde de inek sütü proteini bulunuyor. Vücut ciddi alerjik tepki verebilir , günlerce sürem karın ağrısı ishal hatta bağırsak düğümlenmesi yaşayabilir. Bunları göze almaktansa aşı yapmamayı tercih ederiz dedi. Ben çok güveniyorum kendisine o yüzden tereddüt etmedim.