Kraliicenizz1 Kızlar benim doğum kilom hala var 90 ile doğuma girdim 76 oldum sonra şimdi zayıflama çayı kahvesi derken 69 a düştüm en az 60 olmam lazım ama veremiyorum boğazıma dur diyemiyorum siz nasıl verdiniz kiloları alalh aşkına fikir verin taktik verin 😀
Asenaeylul Kraliicenizz1 bende kilo değilde göbek kaldı ilk bebekte kilo kalmıyo sanırım spordan başka çözüm yok sanırım sizin ilk bebek miydi
ElifEcrinnn Kraliicenizz1 Bende 50 kilo ile hamile kaldım 68 ile doğuma girdim 8 ay oldu hala 68 kiloyum bir gram yine kilo gitmedi doğumdan sonra. Bende zayiflama çayına başladım 2 haftadır hedefim 55 kilo ama tabi diyet yapmak gerekiyor çayla birlikte ama emzirdigim için illaki yiyorum. Çayla birlikte şuan 65 kiloyum 3 kilo verdim 2 haftada ama dikkat etmiyorum yiyorum herşeyi 60 olursam spora başlayacağım inşallah spor daha etkili bence düzenli yapılınca 😊
Toprak-hira59 Asenaeylul bende ilk dogumda 2 senede vermistim 2.dogumumda 4 ayda verdim gobek bile minnacik ayva gobek kaldi😀
Pinnaris Busragokceberra Kraliicenizz1 yaaaa hangi cayi kullandiniz acaba birde yan etkisi oldumu hiiicc
ElifEcrinnn Kraliicenizz1 Startlife ismi instagramdan bir sayfada almıştım emzirirken de kullanıldığı için tercih ettim
Asya_- Kraliicenizz1 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama emeklemeye başlasın fazlasıyla gidiyor emin olun ☺️
Tatlisoglum Asya_- katıliyorum oğlum emeklediginden beri asiri kilo kaybı yaşadim 53 kiloyum ki bekrarken 60 kilodan asla düşmezdim oğlum emekliyor ek gıda vs derken ilk onu yedirirken ben doyuyorum snki sürekli peşinde koşuyorum ama birden kilo kaybı yaşamak da kötü okadar halsiz bitkininki inanın oğlum 9 kilo şuan 10 aylık ve kucağında taşiyamiyorum
Ccerena ElifEcrinnn böyle şeylere inanmayın emzirirken sadece süt yapıcı bitki çayları ve bol bol su içilir. O çayların içeriğinde neler var baktınız mı hiç? Bebeğinizi sütünüzü riske atmaya hiç gerek yok bir süre sonra kilolar gidiyor zaten. Sütünüze olumsuz etki etmesin o çaylar.
2civcivannesii Ahaha 90 la girdim 76 yım şuan sabitlendi kaldı bende surda bekliyeyim 😆 emziriyor musun canım
Dlnbltt Sanırım biraz bünye ile alakalı 49 ile ikiz hamile kaldım 64le doğurdum 40 gün oldu doğum yapalı 51 kiloyum😀 süt veriyorsan bebişe kiloları düşünme canım verilirse alınırda
gurbetkusu_ Dlnbltt oğlum 17 aylık hala emziriyorum ama tık yok 64 ile hamile kaldım 83 ile doğuma gittim 72 yim şuan kaldım
ElifEcrinnn Kraliicenizz1 hayır 2 haftadır kullanıyorum diyet yapmadım hiç yiyorum sürekli tatlı felan. En azından veremesemde kilo almıyorum bu çay birlikte
Kraliicenizz1 Esraguneza6 çay olarak yestirday diye bı çay kahvede forx5 diye bir kahve Instagram’dan almistim
Ervamervem Esraguneza6 bence çaya para vermeyin irade meselesi ben farklı 5 6 ürün kullandım haliyle diyet olunca yemiyorsun yenmeyince kilo gidiyo türk kahvesi kakao tarçın bu 3lu gayet yetiyo
Mediha123- Kraliicenizz1 emzirme dönemi kilo vermek için büyük avantaj aslında. Çünkü vücut süt üretirken 500 kalori fazladan yakıyor her gün. Kendinizi fazla kısıtlamadan kilo verebiliyorsunuz. Bir diyetisyenden yardım alıp emzirme dönemi diyeti yapın ben öyle kilo veriyorum çok da kolay oluyor hem yiyorum hem veriyorum
Asyaveannesi04 Kraliicenizz1 kurtulduğumuzu kim söyledi anacım 😂 beraber yiyip içip yatıyoruz 🤦🏻♀️😂😂 şaka bir yana en acilinden benimde vermem lazım hayatımda hep 50 kiloydum doğum sonrası 64 ile kaldım 🥲