AfraSarya Merhaba, 21 günlük kızıma anme sütü yetmediği için mama veriyorum mama içtikten hemen sonra kakasını yapıyor SMA marka kullanıyorum sizce normal mi hemen yapması bilgisi olan var mı yardım lütfen
Zelihaggl AfraSarya yeni doğduğu için normal ben günde kaç tane bez değiştirdiğimj bile hatırlamıyorum
TheBaby AfraSarya Mama sonras hemen kaka yaptığı zamanlarda mamanın yaramadığınj görüp mama değişerek çözüme ulaşmıştım
Saliha123 Mama sonrası derken Her öğünde mi yapıyor bende sma veriyorum mesela 90 cc içiyor günde bir yada iki kere kaka yapiyor mama içtikten sonra enerjik olduğu icin yapıyor diye düşünüyorum ben
Veragillerden Normal değil mi, bizi düşünün. Doğumdan sonra bir şeyler yiyemeden zor çıktık tuvalete. Ne zaman ki yemek yedik tuvalete hemen çıktık. O mantıkta düşünün. Mide doluyor çıkarıyor alttan hemen. 😄
Merymahrz- Bende geçen gün böyle bir başlık açmıştım benim kızımda emiyor sadece ama her emmeye yapıyor nerdeyse sanırım bağırsakları hızlı çalışıyor bizim bebişlerin