Kızlar merhaba. Kızımın(20 aylık) dün gece ateşi vardı 38.5. Kontrollü gittim ve sabah 37 dereceye düştü. Sonrasında gün içinde 37.5 oldu tekrar. Akşam 38 olunca ilaç vereyim artık dedim. Tekrar düştü. Uyuttum yarım saat sonra uyandı, tekrar ölçtüm. 34.8 derece çıktı. Ateşli diye üstünü örtmemiştim, tişört ve şortla yatırdım. Vücudu soğuk terlemiş gibiydi ama emin olamıyorum. Kendimi ölçtüm normal çıkıyor, termometre bozuk değil bir de. Doktora götürmeli miyim? Yoksa bir süre daha takip etsem mi?