gizemmekg Bebeğim henüz desteksiz oturamıyorken kullanmaya başladık. 5-5,5 aylıktı. Duruş pozisyonu anlamında bize çok katkısı oldu. Dünyanın en ergonomik oturağı. Kısa sürede desteksiz oturdu ve bu esnada hiç düşme vakası yaşamamış olduk. Mutfakta işim varken onu da tezgaha koyuyordum. Eşim de süpürge yaparken bebeğimizi baby snugla yanında götürüyordu. O aylarda kalkıp gitmiyordu, oyuncağı da çok güzel halen oynuyor. Şimdi 11 aylık oldu artık yemek yemesi harici orada tutmak zor. Birsüre takılır ama koyayım otursun derseniz mümkün değil. Ben de elden çıkarmayı düşünüyorum artık. Kısacası kullanışlı bir ürün, dayanıklı ve yıkanabilir bir ürün. O sebeple çekinmeden ikinci el uygulamalarına göz gezdirebilirsiniz.