Vitaminlerini de unutmayın. Demir, d vitamini her neyse. Calpol olabilir ne olur ne olmaz. Yedek kıyafet zaten mutlaka alın. Ek gıda döneminde ise kendiniz bir şeyler yapabilirsiniz şişelere. Mama termosu işe yarayabilir ben kullanmıyorum ama. Mutlaka müslin alın varsa veya ona benzer bir ince battaniye. Çok işe yarayacaktır. Hamak tarzı bir şey varsa bebeğiniz sevebilir. Güzel bir deneyim olur. Şapka alın, güneş için. Sevdiği oyuncakları mutlaka alın oyalaması açısından. Yanınıza yedek fener alın. Işığıyla güzel bir oyun bile oynayabilirsiniz bebişinizle. :) Powerbank mutlaka alın zaten. Sineksavarı, güneş kremini arkadaş demiş zaten bunları sakın unutmayın. Böcük möcük her şey olabilir. 😄