Erhaneda Kizlar bebeğim on bir ay 20 günlük menenjit yani özel bexsero aşısı olduk aşı olduğu yer şiş kızarmış ateşi var normal mi acaba dün olduk çok huysuz ağlıyor sürekli
Zelihaggl Erhaneda her Aşıda iğne vurulan yerde kızarıklık hafif şişlik ve ateş normaldir diye biliyorum ama içiniz rahat edicekse bı doktora gosterin
Erhaneda Bende öyle düşünüyordum ama çevremdekiler niye yaptırdın gerek yok biz yaptrmadik diyince endişeye kapıldım