cicekannesi10 Disim felâket apse yaptı bu şekilde cekemezler emzirdigim için doktor sadece agumentin ve parol yazdı minoset bir de. Duramıyorum sancidan siz ne kullandınız ne yaptınız yardım eder misiniz:((
ikikizannesi cicekannesi10 antibiyotik gecirir canim duzenli kullan parolda al snrada git cektir kurtul erteleme hic basina bela olur
Babyege cicekannesi10 bende aynı ılacları kullandım ek olarak agrım cok arttıgında yanagıma buz koyup uyusmasını saglıyordum gece gunduz buz kalıbı ıle gezdım cok gecmıs olsun