Merveminho06 Hiç birşey doktorumuz da vermedi kendiliğinden geçti gitti. Emziren anneyseniz bebeğinizin gaz problemi varsa özellikle kolik bebekse sakın sarımsak yemeyin. Bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum sarımsak yediğim için ikiz kolik bebeklerim 1 hafta boyunca cırım cırım ağladılar hayatımdan çıkardım sarımsağı evime dahi sokmuyorum.