Bizde geçen ay meme reddi yaşadık dördüncü ay atağıydı. Hiç sağmadım mama da vermedim sürekli teklif ettim almadı almadı maksimum altı saat dayandı ondan sonra emdi. Üç dört gün direndi gündüzleri ama bu şekilde devam ettik. Bu direnç zamanlarında pes edersek maalesef süt varken mamaya alışıyor bebekler hep. Aç kalıyor diye korkmayın bence bırakın gerçekten acıkınca emiyor.