Bebeğim emerken sürekli öksürüyor çok korkuyorum sütüm tazzikli geliyor denedim gerçekten de öyle, çok zorlanıyor emmeyi bırakacak diye korkuyorum.. emzirmeden önce sağ diyebilirsiniz ama göğüslerim artık çok yumuşak dolu dolu olmuyor sadece bebeğim emmeye başlayınca uyarı gidiyor ve o an süt akışı hizlaniyor o anda memeden çekip sağma yapamam anlık bişey… Başka bir çaresi var mı ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun sürekli oksurmesi beni korkutuyor 🙏