Cnndr çok fazla yetersiz ve tutarsız olan bebeklere oluyor doktorların tutarsızlıkları yüzünden bir çok anne sütü azalıyor diye üzülüp finalde mamayla besliyor bebeğini birde diretiyorlar anne sütü anne sütü diye hani veriyordum çokta güzel geliyordu ne diye deneme yanılma uğruna bizi perhize soktuklar ki anlamış değilim