Merhaba bir hafta önce sezaryen oldum. Bebeğim doğduğu ilk günden beri meme veremedik. Ameliyattan sonra çok ağrım sancım olmasına rağmen saatlerce denedik başka hemşirelerle ağzına alıyor ama geri bırakıyor ya da bir kere çekip bırakıyor göğüs ucum iyi bebeğin emme kuvvetide iyi çocuk doktoru söyledi. Ama bu durumu nasıl aşıcaz bilmiyorum. Sütümü sağarak veriyorum mama ile takviye ediyorum. Çözüm bulan anneler yazarsa sevinirim