Kizlar bu nasil bise oglum zaten uysal bebek defildi bide simdi evde tek kaldığımız da odadan cikayim kiyametler kopuyo sanki bi yerini vurmus canı acımış gibi ağlıyor boyle bise yasayan var mı ayrılık kaygısı mi yasiyo yaşıyorsa neden surekli ilgilenen anneyim 10.aya girdi bu huyu çıktı var mi boyle bebisi olan iş güç yapamiyorum resmen isi gectim lavobaya bile gidemiyorum🤦🏻♀️