Lilasever1 Bu beşiği kullananlar yatağın yanında yükseltici gibi birşey kullandınız mı ayaklanmaya başladık biz biraz korkuyorum nasıl önlem almalıyım
Annesi23 Lilasever1 büyüyen beşik derken nasıl bı yükseltici anlamadım . Benim kızımın var 2 yaşına kadar beşik olarak kullandık şimdi yatağa çevirdik yere çok yakın olduğu için korumalık bişey de takmadık gayet rahat yatıyo su an
Tatlican Lilasever1 Besikken yatak oluyor onumu sordunuz acaba .Bizim oyleydi besik kenarı olan yerini yataga monte ettik
Lilasever1 Tatlican aaa evet böyle çok teşekkür ederim kaç aylıkken böyle kullanmaya başladınız acaba
Tatlican Lilasever1 Kızım 3yasında odasina ayrıldı ama 1yas filanda rahatca yatar odaniz yakin degilse telsiz alabilirsiniz