frambuaz ikisini de kullandım külot bezde daha rahat ettim çok hareketli kızım giydirmesi vs çok rahatladım hatta kalan 2 cirtcirtli bezi bugün zar zor taktım valla baby turco kullanıyorum neredeyse 1 buçuk aydır kullanıyorum külot bezi 1 ya da 2 defa sızdırmıştır o da çok ishal olduğu için