ilkanneligimmm gazlı olduğu için karnı da aç emmek istiyor hem gaz varken hem beslenmek tabiki de zor o yüzden gazını çıkarmak istiyor emzirmeden önce gazını çıkarın çünkü bu sefer emince biraz daha gaz doluyor bu sefer çok zor çıkıyor bu da ağlamasına neden olur zaten emerken meme ucunun kahverengi kısmını komple ağzına vermek önemli çünkü kenarlardan hava alıyor gaz doluyor karnı