Sedaaksyy 5bucuk yaşında kızım var anaokuluna başlayacağız yakınlarımda bu yaşta çocuğu olan yok arkadaşlar anaokulu kaydı ne zaman basliyor süreçle ilgili bilgisi olan yazabilir mi
iremceren Sedaaksyy kayıt düşündğnz okulu arayın mesela bnm yakınımdaki okul ağustos ayında kayıt başlayacağnı söyledi