Anneyimmm1 önce çocuk doktorumuz çok ağladığı için midesi için röntgen istedi orada mide şişmişti patlayacak gibiydi. Çocuk cerrahisi bakıyor buna ona gitttik tüm batınna baktılar ultrasonla orada da çıktı ortaya ve bir kaç test kaka yapamıyordu sürekli ağlıyordu gözlerinden yaş gelircesine bide kilo alımı azdı hep 3400 doğduğu halde 1 ay sonra sütüm de fazlaydı yağlıydı ama kilo az alıyordu 600 gr gibi bu şekilde çıktı ortaya şiddetli kusma da oluyor