Tugce ben kendi tecrübemi anlatayım, oğlum emerek uyuyordu ve 3ümüz aynı yatakta yatıyorduk aşırı zordu 😅 2 yaşına gelince oda yaptık, baya konuşuyordu anne ben artık burda yatıcam dedi ve öyle de yaptı asla bizimle yatmak istemedi. Ben bu süre zarfında gece emzirmeye devam ediyordum ve artık onun odasında beraber yattık çok fazla uyanıyofu çünkü. Beraber yattığınız için iyice odasına alıştı.
Sonra memeyi bıraktık.
27 aylıktı, 1 aydır sadece 1 kere uyanıyor, ben artık yatak odaısnda yatıyorum tabi. Yanına gidip burdayım annecim yat diyorum o kadar 💆🏻♀️