BsO  . Bu aparattan almayı düşünüyorum bebeğim 7.5 aylık ve sürekli yürümek istiyor belim çok ağrıyor yürüteçte almak istemiyorum bunlar sizce nasıl kullanan bilgisi olan var mı?
Kocakgiller Biz 5 aylıkken babası çok heveslendi aldı kendisi 9 aylıkken yürümüş Kızımı da yürütecem diye🤣 sonun kızım 12. Ayda yürüdü ben ebebekten almıştım baya kullandık bence çok güzel en azından eğilip belini ağrıtmiyorsun
BsO Kocakgiller bizimki de hep yürümek istiyor günlerdir bel ağrısından ölüyorum alsam dedim onda da karar veremedim iki türlüsü var bi ebebek bide çiçeksepeti hepsiburada gibi yerlerde hangisi daha iyidir ki acaba
patuli BsO 130 tl mi neydi alıp kullanamazsam paraya yazık olacak ama bel ağrısından da öldük. Yürüteçe bile binmiyor