Heymoms_ bizde de öyle canım geceleri uyku düzeni güzel tabi her gün DEĞİL 😅😅 şimdi havalar çok sıcakladığı için yatmadan güzel bir duş aldırıyorum rahat yatıyor. Bazen hiç uyanmıyor, bazen 2 defa falan uyanıp emiyor. Gündüzleri 1 kere uzun uyuyor, geri kalan zamanda sık sık uyanıyor. Maşallah sizin küçük meleğinize 😍🧿 bizde çok sohbet ediyoruz dedikodu yapıyoruz 😂 bizim Güneş hanımda çok inatçı ☹️ Ağladı mı susturmak ne mümkün, ya meme ya kucak 😅😅