Dün bebeğimle ışıklarda geçerken bir araç kırmızı ışıkta geçti bizi ezebilirdi plakasını aldım hemen 155 arayıp ihbar ettim sonrada karakola gidip şikayetçi oldu şahsı bulunca sizi teşhis için arayacağım dedi oradaki memur ama plakaya ait numarayı arayıpta hemen buluna bilir olay saati yeri belli ama hiç ses yok bu adamın yaptığı yanına kalsın istemiyorum olay anında napıyorsun yeşil yanıyor dediğimde iyiyim sen napıysn dedi bana pis karaktersiz bunun için ne yapmalıyım bir ceza almayacaktır ama kural ihlali yaptığı için para cezası alsın en azından bir karakola götürülsün istiyorum