Fadimee11csknn12 Arkadaşlar sürekli idrara cikmaa isteği oluyor ve baskı oluyo vajina bölgesinde 5 dakika içerisinde 3 kere tuvalete çıktım başına gelen var mi
Grupyildizi Benimde kasiklarimda baski var bacaklarima vuruyor idrara cikinca rahatlama oluyo bugun saglik ocagina gttim idrar yolu enfeksiyonu cikti cnm
DevrimciAnne Fadimee11csknn12 sık idrar derken çok yapmıyor ve yaparken sonlarda yanma oluyorsa idrar yolu enfeksiyonu toz halinde bir ilaç var anında çözüm emziriyorsanız kullanabilir misiniz bilemiyorum ve bol su tüketin
DevrimciAnne Fadimee11csknn12 idrar yolu enfeksiyonu canım geçmiş olsun eczaneye danış toz halinde bir ilaç var anında etki ediyor
Prenseslerimm_3 Fadimee11csknn12 idrar yolu enfeksiyonu olmuş sizde sistit olmuşsunuz eğer hafif geçiyorsa Monurol diye bir toz var eczaneden alıp kullanabilirsiniz ama ilerlemiş ağrı yanma hatta kan varsa muhakkak antibiyotik tedavisi gerektirir ihmal etmeyin feci bir durum