2 aylık bebeğim ilk zamanlar böyle değildi son 2 haftadır gündüz uykusu tamamen gitti. Önceden 3 saat deliksiz uyurdu şimdi 2 dakika uykuya dalıyor bir anda sıçrayarak uykudan kalkıyor ağlıyor korkmuş gibi. Gece zaten mememde koynumda uyuyor sabaha kadar yoksa ben asla uyuyamam zaten. Neden böyle oluyor sizce artık geceler tek başıma yatmayı özledim kolum ağrıyor sabaha kadar 🤦🏻♀️ Neden uykuya dalamıyor bebeğim neden korkuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️