7 aylık bebeğim daha 3 aydan beri böyleydi şimdi bir dakika durmuyor herşeyi dinliyor etrafta ne görürse almak istiyor emerken bile mıncıklıyor beni yetmiyor poposu havada emmeye çalışıyor ilk bebek olduğu için insan korkuyor herşeyden diğer gördüğüm bebekler daha sakin hep bu en basiti kalorifer peteklerine takık oraya oturduğumda illa vurup ses çıkaracak acaba normal mi ya da bu durumu yaşayanlar varmı?