Kızlar merhaba
2 yaşına girdi kızım ve dün sabah emme işine son verdik. Kızımdan yana sıkıntı yok çok şükür meme acıdı dedim krem sürdü bidaha da emmedi ama benim sıkıntım göğüslerim taş gibi oldu şiştiler gün içinde 2 kez duşta masajla elimle biraz sağdım. Doktorumun önerisiyle dostinex içtim akşam 5 gibi
Hala şiş ve süt dolu😔 nasıl geçecek bu durum başına gelen var mı?