TugceAsyaY Ynccelikaktas ben mi çok takıntı yapıyorum acaba bilmiyorum göğüslerim emdikten sonra bomboş kalıyo doymuyo gibi düşünüyorum
domatesim mmerccan içim rahatladı biraz olsun ya. 5 dakika emip bırakıyor göğsüm yumuşadı dolu doku olmuyor taşmıyor. Bitiriyor mudur artık ondan mı acaba 🧐
TugceAsyaY domatesim Sadece anne sütü mama hiç vermedim. Sadece diş tedavisine gidecektim sütümü sağdım bıraktım ama yeterli olmazsa diye almıştım ona da gerek kalmadı çok şükür ama mecbur kalmaktan korkuyorum inşallah mamalık bi durumumuz olmaz