bikerem Kaan01 🙄🙄 nasil pahalanmis ya,benim oglumun da var aynisi ,20 aylik ama bu yil olur mu bacaklari bilemedim ben de satsam kolluk mj alsam,sizin bebeginiz kac aylik
Kaan01 bikerem burda sabote etmeyen herkese saygiliyim ben. İsteyen istedigi fiyata satar o ayri mesele biz burda sifirindan pahaliya satanlari da gorduk ama soyledigi lafin arkasinda durup ispatlamasi lazim. Fisher price piyanolu oyun galisini 120 tl te almis mumkun degillll
Balyanaakannesiii Kaan01 oyun halısını değil hanım efendi ben onu demiyorum ki ne dengesizsin ya kullanılmıs ikinci el normal kenarlıklı oyun halısını 120 ye aldım piyanolu olana bisi demedim farkındaysan
bikerem Kaan01 evet mümkün değil ama sohbetleri okuyunca hos görünmüyor,sabote edilmesine musade etmezsiniz tabi ki
Kaan01 ekeser tum tartismalar kismini tiklayin ozel tartismalar vat orayi tiklayin bn yaziyirum simdi
bikerem Kaan01 14 kilo 95cm. Kolluk yelek vs bu yil daha iyi olur sanirim,fiyata cok şaşırdım,ne ucuz kaldi ki
Poyrazin_annesii Balyanaakannesiii ama siz 250 lıra fazla degılmı oyun halısına yazmışsınız . Oyunden bayan dıger halıyı dıyorsunuz sandı. Sımdıde 200 tl olan ıcın yazdım dıyosunuz oyuzden kafalar karıstı😂
Balyanaakannesiii Kaan01 okey siz haklısınız hem arkadaşımın bebeğine hem kendi bebeğime aldım sıfırsa siz haklısınız yükselmis olabilir fiyatı sabote neden edeyim bi çıkarım mı var sizden