Burcukokpinar size tek tavsiyem hiç kafaya takmayın düzenli beslenin su için ve bebek varsın memeden inmesin zaten onun o emmeleri arttıracak sütü. Ben çok taktım kafayı yicektim Süt az diye memeler hep yumuşak diye bu boş memeyi ne diye emzireyim kızıma diye ağlardım emzirme Danışmanı dedi arz talep meselesi bu . Emdikce ona yetecek kadar olur her zaman dedi . Ki o dönem yumuşak memede yağlı süt var ve o kilo aldırır zaten dedi. İnan bunu bildiğim için arttı artmadı dikkat bile etmedim artık sadece emzirdim . Zaten 2.ayda bir güzel meme reddi başlıyor emmiyorlar doğru dürüst şimdi keşke memede öyle uzun dursa diyorum nerdee