Ozlem27 aynı duyguları yaşıyoruz, gerçekten psikolojik olarak ve fiziksel olarak çok yıpratıcı bir süreç . Özellikle ilk 6 ay Dediğiniz gibi bilmediğimiz , alışık olmadığımız hatta tahmin bile edemediğimiz bir hayata atıldık. Ama geçecek ve yine o tempolu hayatlarımıza döneceğiz inşallah . Şimdilik bebeklerimiz rahat etsin, mutlu olsun başka ne isteyelim. Allah sabır, güç-kuvvet versin size de. kucakta bebekle iki büklüm uyumak çok zor.. ama şuan da öyle rahat ediyorlar.