Bugün o kadar çok post gördüm ki böyle. Oğlum 19 aylık her çocuğun ağlayacaği kadar ağlar, ama mız mız aglak değildir. Hatta genelde neselidir. Mız mız çocuk gün içinde sürekli ama sürekli ağlıyor mu nasol oluyor. Etrafımda da hiç öyle çocuk görmedim. Yani uykusu geldiğinde karnı aciktiginda ya da istediği bir şey olmadığınsa vs her çocuk illa ki bı ağlar ama geri kalan zamanlarda da mı ağlıyor bu çocuklar, gerçekten merak ettiğim için soruyorum.