Kızlar bebeğim 6.5 aylık özellikle son 1 aydır aşırı terliyor. Kalın giydirmiyorum genelde zıbınla duruyor. Özellikle emerken kafası su icinde kalıyor. Az birşey Ağladığında aynı şekilde aşırı terliyor. Yataktan kaldırıyorum yattığı çarşaf bile ıslak oluyor. Doktor randevuma da biraz daha var. Yaşayan varmı neden olur bu kadar fazla ter