Kızlar işe başladım kızım 3 yasına giricek ve 3 yasına kadar calısmayı düşünmedim kızıma kendim baktım sonra işe girmeyi düşündüm artık geri dönmeliyim kızım büyüdü düşüncesi kendime göre işimi buldum 3 gündür gidiyorum fakat 2 gündür çişini yapıyormus anneme söylemiyormuş acaba bana tepkimi gösteriyor bu sekilde aranızda uzmanlasmıs calısan annelet öneriler nelerdir ??