Yagiz26 28 gun once sezeryan oldum bugün farkettim dikisimin ustunde kizariklik ve bi koku var basina gelen varmi acaba okadar gun sonra neden oldu
Cekuli Yagiz26 kızarıklık bendede vardı ama koku normal olmayabilir doktorunuzla görüşün.. geçmiş olsun
Birsu3435 Yagiz26 bende olmuştu ibanyo yapıyoruz ya iyice kurulamiyoruz birde hava çok sıcak terliyor kesinlikle kantoron yağı sür benimki ciğer gibi olmuştu aynı ve kokuyordu
flowerytll Yagiz26 benim de 56. Günüm canım hala kızarık ama koku yok kanamam da hala devam ediyor doktoruma yazdım bugün gel bi bakalım dedi bakalım ins bi problem yoktur