Eceedemiiir 4 ay 26 günlük ama doğduğundan beri hep bı ağlamaklı, mızmız yani o kadar sıkıldım ki artık kulaklarımın ağlama sesine tahammülü kalmadı sürekli kucakta geziyor ve artık yoruyor böyle bebisleriniz varmı ne zaman sakinlesmeye başladı
ogrtmnanneee Eceedemiiir 10 aylık oğlum var doğduğundan beri uğraştırıyor. Her günüm korkuyla bugün beni neler bekliyor akşamı yapabilecek miyim acaba diye geçiyor. Uykuları sorun yemesi sorun dışarıda gezmemiz sorun üstünü giydirmem sorun oyalamak sorun inadı var hemde nasıl. Kaba motor becerileri geride kaldı emekleme sürünme yok ona üzülüyorum o ayrı bi sorun. Offf evladımın canı sağolsun ama anneliği hiç böyle hayal etmemiştim. Bakıyorum fikirsiz duyarsız analara her işi tıkırında gidiyor hepsinin ben çok üstüne düşüyorum ama hep eksik gibi her şey
birprensesannesiiiii Eceedemiiir 10 aylık halen devam her şeye mızmız bir insan 1 saniye bile susumaz mi abartısız yani susmuyor hep mızmız hep mızmız 😔
Birdunyabircennetannesi Eceedemiiir Evet bizim bebeyi anlatmışsın 😅 Ama korkma geçiyor hatta kucağında durmamaya başlıyor inan. İlk 8 ay böyleydik wc ye bile beraber gidiyorduk dönmeye başladı 8. Ayda ve kucakta durmamaya başladı ve şuan 1 yaşında kucakta 2 saniye durmuyor bırak yere beni oynayacağım diyor . He mızmız ve hala ağlaklığı var
Asyaayaz1 6 aydan sonra sakinleşir diyorlar fakat kızım 1 yaşına gircek 2 hafta sonra yine aynı 🥹umarım en kısa zamanda düzelirler🙏
Eceedemiiir Asyaayaz1 Bana da aynısını dediler 6. Aydan sonra duruluyor diye ama hiç durulcak gibi durmuyor
Eceedemiiir ogrtmnanneee Benim kızım saydıklarınızın hepsi var çocuklarımızı kıyaslamalari özellikle o kadar moralimi bozuyor sinirleniyorum artık
Asyaayaz1 Eceedemiiir zor bir durum cnm özellikle çevreden ay benim çocuk böyle değildi sen böyle alıştırmışsın insan görmemiş vs vs saçma sapan cümleler sinir bozuyor markete gitmek bile işkence bana canları sağolsun elbet düzelecek huyları.
Eceedemiiir birprensesannesiiiii Hiç bir yere gidemiyoruz ağladığı icin iki dakika oyun halısına koyuyorum hemen aglaniyor uyku zaten uyumuyor o kadar emek sarrf ediyorum nafile biberon emzik zaten tutmaz tek göğüs emer iyice yoruyor insanı
Eceedemiiir Birdunyabircennetannesi Bizimki de dönüyor ama geri dönmeyi bilmiyor şuan döndükten sonra da ağlıyor
Eski9 Eceedemiiir yani benim büyük kız kolik gaz guz derken 4 ay ağladı gece gündüz sonra o katılması kesildi 7 aya emekleyip oturana dek de hep mızmızdi uyanıkken ama yapısal olarak hala aglak mızmız nazlı bir cocuktur 6.5 yaşında oldu bazı şeyler doğuştan geliyor diye düşünüyorum artık 😔 umarım sizin öyle olmaz tabi ama huysuzluk emekleyince tamamen bitiyor çünkü çok meşgul oluyorlar o an kesfetmeyle 🙈
Eski9 Ve gerçekten benimde artık ağlama sesine hiç tahammülüm kalmamış ben onu farkettim ikinci kızim oldu 5.5 yıl sonra korkudan ikinciyi yapmıyordum şuan bir yaşına geldi ve çok şükür doğduğundan beri uysal sakin bir bebek hiçbir zaman yırtık gibi aglamadi 🙈😁 bence gerçekten doğuştan geliyor öyle gidecek diye düşünüyorum sakinliği inşallah ama sakın bile olsa ağlamaya tahammülüm kalmamış çünkü ablasinda tüm hakları tüketmişim kaldırmıyor kafam hiç fazla gürültüyü çok zor günlerdi o günler 3 bebeğe bedeldi sanki herkes söyler