Kavanoz mamayı doktorum asla yedirme dedi bende hiç yedirmedim yedirmeyi de düşünmüyorum.ama kendim yapıyorum. Dışarı çıkacağım zaman kuru kayısı ve eriği su da bekletiyorum önceden , onu blenderda çekiyorum , istediğim meyve varsa onu da çekiyorum , kavanoza doldurup yanıma alıyorum yediriyorum . Harika bir tadı oluyor. Hemde katkısız 😌 tavsiye ederim kesinlikle deneyin