Arkadaşlar merhaba oğlum 27günlük oldu ilk bebeğim haliyle çok acemiyim paniğim😔
Oğlum emmiyor sütüm hiç yok mama ile besleniyor kaç cc veriyordunuz bu dönemde kaç saatte bir besliyordunuz veya besliyorsunuz ortasını bulamadım ya hepsini kusuyor bazen yA tamamen sindiriyor reflüsü yok bu arada tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen 🥺