giresun bende yeni aldım düzensjz kullandım ama etksiini görüyorum…şöyle bişey var eczacı bana dediki bu ilaç anne sutunu şekerli tat yapıyor bu yüzden bebek daha çok emmek istiyor emdikçe de meme uyarı alıyor süt miktarı artıyor yani dolaylı yoldan dedi hani direk içtim sütüm artmadı deme dedi. Yani aslında amaç bebeği sürekli sürekli emzirmek sadece sütun tadını tatlandiriyormus eczacı böyle söyledi valla bana. Bende kullanıyorum aldım artık günde 2 tabletten sabah öğle akşam 6 adet ama ben asla öyle düzenli kullanmadım ama sanirim.ise yaradı bilmiyorum bakacağım daha çok yeni