Prego trio asiri memnunum elim ayagim oldu salincak oluyor asiri saglam kendi kendine sallaniyor muzik caliyor vs yemek haricindede biz otururken o da hep salincaginda oluyor artik yatmak istemiyor hava sicak kucagimiza alinca terliyor kisacasi asiri tavsiyedir 🫢 ben letgodan 1100 tl ye aldim 15 gun once