Anneler bir şey danışmak istiyorum kızım 3 ay 11 günlük ve yüzünde bir kırmızlık var gibi yanaklarımda anlında ama böyle kendi damarları kırmızı gibi daha öncede vardı biraz ama son zamanlarda daha belirgin oldu gibi normal mi sizce yoksa bir şeye tepki mi veriyo birde mustelanın yüz kremini aldım stick olanını o işe yarar mı sizce