Barlas1 oğlum 8 aylıkken ise geri döndüm kısmi çalışma şeklinde 12 de evden çıkıyorum 6 da evde oluyorum. Hiç problem yaşamadım, oğlumda hemen alıştı bu düzene . Babannesiyle vakit geçirmeyi çok seviyor kendi evimizde baktığı içinde düzeni bozulmadı. Tam Gün çalışmam gerekseydi biraz zorluk çekebilirdim yalan yok . Ama çalışmak gerçekten iyi geliyor insana maddi , manevi vaktiniz varsa bir deneme süreci yapın sabah evden çıkıp akşam gelin sanki ise gitmiş gibi çocuğunuzun durumunu ölçün duracakmi diye