.Allah korusun hani böyle kanser hastaların ki ele gelir de öyle bir dökülme mi diye sormak istemiştim.
Bizim de o aylarda saçımızın üstü ve arka kısmı döküldü üst kısım da minik minik saçlar vardı.
Fakat arka kısım deriydi minik minik bir iki saç vardı.
1.5 ay zaman sonra gelmeye başladı.
Minik saçı sormamın sebebi bazı bebekler çok saç döker yeni doğduklarında gelen saç var mı diye merak ettim.
İnşallah bebekliğe bağlı bir durumdur.