Sizin yediklerinzle mi besliyorsnz yoksa hala özel ek gıda tarifleri hazirliyormsnz
defnes32 1 yaş sonrasu ortak beslenme yaptm anca yiyemiceği bişi olrsa özel pişirdim
defnes32 ben de artık ona özel yapmayı bıraktım ancak yiyemeyeceği bir şey olursa yapıyorum
defnes32
Aynı yemekler yapılıyor. Daha az baharatlı daha az tuzlu yapıyorum o kadar.
iremceren bebeğim yeni 1 yaşına girdi ben hâlâ özel yapıyordum
Arasta bende bırakacağım sanırım yeni girdi yaşına
Banu- evet çünkü artık yasaklı gıdalar dönemi bitti