Yerimseniben3404 Arkadaşlar belki butun forum biliyordur meme reddi yaşıyoruz ve fark etimki bebeğimin dlinde beyazlık var ben süt içtiği için öyle sandım ama bilmiyorum pamukcuk olabilir mi yoksa dili süt içtiği için beyazlamış olabilir mi
Mcnkarsel Yerimseniben3404 bugün bir yazı gördüm genelde karıstırılırmış süt lekesi sanılırmıs. Ben yaşamadım ama sağlık ocagına bi götürün isterseniz
Yerimseniben3404 Yarın 3ay aşımız var sorarım meme redini sebebi bu olabilir mi ben gazlı bir bebek olduğu için ondn sanmıştım kafayı yicem ya
gamze1108 Bende kendi kızımda öyle zannetmiştim sadece dilinde beyazlık vardı doktorum süt lekesi olduğunu yanaklarda ya da dudak içlerinde olan beyazlıkların pamukçuk olduğunu söylemişti bana sizde isterseniz yanak içlerine bakın