Haydinn Keremsmother hiç birşey yapamazlar canım sadece mesaj atıyorlar ben bu konuda cimere şikayet ettim sen etme ama yok karakola çağırıldım ifade verdim sonuç takipsizlik alıcak büyük ihtimal kuzenim avukat kendisine danıştım ödeme vs hiç birşey yapma dedi 2 senedir mesaj atıyorlar adıma hiç birşey açılmadı için rahat olsun
Mihrimahim16 Benim başımada geldi.. avondan ürün almışımda ödememişim Avondan hayatta alışveriş yapmam süsüm püsüm yoktur benim… Savcılığa gidip şikayetçi oldum ama sonuç çıkmadı yıllar geçti 🤷 Hala eşime mesaj atıyorlar oralı bile değilim.. Dolandırıcılar 🤦
2626 Keremsmother ben icra memuruyum sakın itibar etmeyin böyle şeylere inanın bana bile sürekli böyle msjlar geliyor sizin adınıza herhangi bir takip yapılmış olsa elinize tebligat ulaşır ve e-devletten kontrol ediniz onun dışında hiç bir hukuk bürosundan gelen bu tarz şeylere inanmayın
Eda-Ece Keremsmother vallahi yıllardır bana bu global satış denen yerden mesaj geliyor bir türlü icra gelmedi😂
Keremsmother Eda-Ece aynen canım dolandırıcılarmış bende ilk görünce korktum neyseki birşey yapamıyorlarmış
Esmahalit Keremsmother dolandırıcı canım benim ablamın başına geldi 2015te 150tl verdi sözde kapanacaktı bir hafta sonra yine aradılar 500 istediler aynı şekilde yatırmazsanız icra başlar falan sonra yavancı numaraları açmadı mesajlara da itibar etmedi bişeyde olmadı icra falan